Pomaganie przez naprawianie – pionierska inicjatywa serwisu z Gdańska

Pomaganie przez naprawianie

12 kwietnia w samo południe w Motor Centrum odbyła się konferencja, na której gdański multidealer podsumował pierwszy kwartał autorskiego programu wsparcia regionalnych organizacji pożytku publicznego ,,Motor Centrum. Pomaganie przez naprawianie„. Dzięki programowi Pomorskie Hospicjum Dla Dzieci otrzymało nowoczesny pulsoksymetr RAD 5 wraz z końcówkami, 2 czujniki pulsoksymetryczne i 2 inhalatory mikro. Urządzenia tej klasy w znacznym stopniu podniosą jakość i komfort opieki nad małymi pacjentami.

Pomaganie przez naprawianie - Motr Centrum Gdańsk
Pomaganie przez naprawianie – Motr Centrum Gdańsk

,,Zgodnie z naszą deklaracja, że na zakup sprzętu przekażemy minimum 1% wartości usług serwisowych wykonywanych w naszej firmie, przelaliśmy środki na konto Pomorskiego Hospicjum dla Dzieci. Dzięki tym pieniądzom udało się zrealizować z nawiązką pierwotne założenia zakupu sprzętu na potrzeby Hospicjum. Warto pamiętać, że 1% może naprawdę wiele naprawić, a każdy, kto serwisuje u nas swojego Opla, Chevroleta, Saaba, Harleya, Suzuki lub Mitsubishi wspiera jednocześnie pomorskie organizacje pożytku publicznego”. – Marek Weltrowski-Knopik

Sprzęt dla Pomorskiego Hospicjum Dla Dzieci
Sprzęt dla Pomorskiego Hospicjum Dla Dzieci

,,Sprzęt ten pomoże wielu  pacjentom Pomorskiego Hospicjum Dla Dzieci. W ponad 8 letniej historii naszej Fundacji często zwracamy się do różnych firm i instytucji o wparcie. Teraz pierwszy raz spotkałem się z sytuacją że to firma wyszła sama z inicjatywą tak wymiernego wsparcia dla nas.” – Krzysztof Kaszubowski

Motor Centrum do współpracy w ramach swojego programu w każdym kwartale zaprasza inną organizację pożytku publicznego. Podczas spotkania zaprezentowano partnera 2 kwartału – jest nim Fundacja Trzeba Marzyć.

,,Cel, który chcemy zrealizować dzięki programowi w II kwartale to marzenia małej Mai i Lilki o własnym placu zabaw. Już nie możemy się doczekać, by zbudować te marzenia”. – Małgorzata Matuszewska-Malawska

Nasza Fundacja spełnia marzenia dzieci, których życie jest zagrożone. W ten sposób, pragniemy sprawić by nasi podopieczni, choć przez chwilę przenieśli się w inny świat, pełen marzeń, tych najlepszych, spełnionych. Już nie możemy doczekać się wakacji i zrealizowania wspólnie z Motor Centrum kolejnych marzeń.”- Rafał Dadej

Podpisanie listu intencyjn ego z fundacją Trzeba Marzyć
Podpisanie listu intencyjn ego z fundacją Trzeba Marzyć

Podczas spotkania podpisany został także list intencyjny pomiędzy Motor Centrum, a fundacją Trzeba Marzyć. Warto podkreślić że jest to pierwszy w branży motoryzacyjnej w Polsce program tego typu. Oprócz wymiernych korzyści dla potrzebujących widać, że przynosi także dużo satysfakcji dla samym pracownikom Motor Centrum.

,,Widząc ten sprzęt i wiedząc jak bardzo jest potrzebny, odczuwamy ogromną satysfakcję. Jednak nie tylko wśród nas, pracowników akcja budzi pozytywne emocje. Równie entuzjastycznie odbierają ją nasi klienci”. – Katarzyna Szcześniak-Harastowicz.
W Gdańsku zrodziło się wiele różnych, słusznych projektów. Mamy nadzieję, że akcja ,,Motor Centrum. Pomaganie przez naprawianie” także zagości na stałe w naszym mieście.

W briefingu wzięli udział:

Dyplom i podziękowanie dla Motor Centrum
Dyplom i podziękowanie dla Motor Centrum

Marek Weltrowski-Knopik – Dyrektor – Członek Zarządu Motor Centrum                                                                                   Małgorzata Matuszewska-Malawska – Menadżer sprzedaży, marketingu i obsługi posprzedażnej Mitsubishi i Suzuki Motor Centrum                                                                                                                                                                                                           Filip Kozioł – Specjalista ds. Marketingu                                                                                                                                                                                            Katarzyna Szcześniak-Harastowicz – kierownik Biura Obsługi Klienta serwisu japońskiego                                                      Piotr Semmerling – kierownik Biura Obsługi Klienta serwisu GM

Krzysztof Kaszubowski-Przewodniczący Rady Fundacji                                                                                                                Monika Bojarczuk – Kierownik Fundacji Pomorskie Hospicjum dla Dzieci                                                                                 Agnieszka Narloch – pielęgniarka Pomorskie Hospicjum Dla Dzieci

Rafał Dadej – Prezes zarządu Fundacji Trzeba Marzyć