Kulturalni kierowcy poszukiwani. Würth Polska partnerem akcji

Kulturalni kierowcy poszukiwani. Würth Polska partnerem akcji

Würth Polska został partnerem akcji „Jestem uprzejmym kierowcą”, w ramach której jej organizatorzy nagradzają bycie uprzejmym na drodze. Firma przekazała zestawy profesjonalnej chemii samochodowej, które zostaną wręczone kierowcom wyróżniającym się zgodną z przepisami i – przede wszystkim – kulturalną jazdą.

 

Akcja „Jestem uprzejmym kierowcą” rozpoczęła się w październiku bieżącego roku w ramach kampanii „Radomskie – regionem kultury na drodze” i będzie realizowana w cyklach dwunastomiesięcznych. Celem akcji jest propagowanie uprzejmości na drodze oraz podniesienie kultury jazdy wśród kierowców, a jej organizatorami są: lokalny portal motoryzacyjny – radommoto.pl, Radomski Samorząd Obywatelski oraz Komenda Miejska Policji w Radomiu.

Kulturalni, uprzejmi kierowcy poszukiwani

Podczas trwania akcji użytkownicy ruchu ulicznego mogą wysyłać do portalu radommoto.pl materiały wideo zawierające nagrania kulturalnego i uprzejmego zachowania w stosunku do innych na drodze. Przesłane materiały będą analizowane przez organizatorów, a następnie wśród nagranych kierowców, co trzy miesiące, losowane będą nagrody oraz specjalne naklejki, potwierdzające udział w akcji. Do kierowcy z największą liczbą zgłoszeń trafi natomiast nagroda specjalna.

Zamierzamy pokazywać pozytywne, kulturalne zachowania kierowców, promować i wyróżniać tych kierowców samochodów, którzy jeżdżą bezpiecznie, są kulturalni i uprzejmi względem innych użytkowników dróg – pieszych, rowerzystów, motocyklistów, innych kierowców – nagradzając ich gadżetami i upominkami od Partnerów Kampanii. Będziemy również raz w miesiącu wyjeżdżali nieoznakowanym radiowozem policyjnym i przypatrywali się zachowaniom kierowców. Ci, którzy będą kulturalni i uprzejmi, będą nagradzani – mówi Roman Furciński z portalu radommoto.pl.

„Tak” dla tego typu akcji

Kulturalni kierowcy poszukiwani. Würth Polska partnerem akcji
Kulturalni kierowcy poszukiwani. Würth Polska partnerem akcji

Jednym z partnerów akcji, a także fundatorem nagród, jest firma Würth Polska, specjalizująca się w dostarczaniu przedsiębiorcom materiałów montażowych, mocujących, narzędzi ręcznych, elektronarzędzi oraz chemii technicznej. Przedsiębiorstwo dysponuje 23 placówkami handlowymi na terenie całej Polski, a w swojej ofercie posiada także produkty dedykowane kierowcom.

Dostarczamy nasze artykuły dla różnych branż, w tym motoryzacyjnej. Nie możemy przejść obojętnie obok akcji promującej kulturalne zachowania na drodze. Mamy nadzieję, że system nagradzania kierowców, który zaprzecza tradycyjnemu karaniu, spotka się z pozytywnym odbiorem, a uprzejmość i uśmiech wyprą złość i gniew z polskich dróg. Tego życzymy Państwu i sobie, dlatego zachęcamy do udziału w akcji – mówi Aleksandra Kossowska, specjalista ds. komunikacji wewnętrznej i PR w Würth Polska.

Oprócz firm wsparcia dla akcji udzielili także celebryci. Pozytywnie wypowiadał się o niej m.in. Maciej Orłoś, Maciej Stuhr i wielokrotny rajdowy mistrz Polski – Leszek Kuzaj. W pierwszej fazie akcja ta ma zasięg lokalny, tj. miasto Radom i okoliczne powiaty, a jej regulamin dostępny jest na stronie: https://www.facebook.com/JestemUprzejmymKierowca/

Ewelina Puławska

1 Komentarz

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany.


*